Rad sa decom i mladima
-Individualan rad sa decom sa problemima u učenju i/ili ponašanju
-Osnaživanje mladih u pubertetu i adolescenciji
-Defektološki tretman dece i mladih sa smetnjama u razvoju
-Asistencija deci i mladima u inkluzivnom školovanju

Učenje i organizovanje podataka
Na sposobnost usvajanja činjenica utiču i nasledni faktori, količnik inteligencije (IQ)* i ostale sposobnosti, na koje (delimično) možemo uticati vežbanjem.
Količnik inteligencije (kvocijent inteligencije, IQ - nepravilno se naziva i koeficijent) je numerički indikator stepena razvijenosti inteligencije, a izračunava se po formuli: 
 

Pubertet i adolescenciju karakterišu vrlo burne promene, kako na fizičkom planu, tako i na psihičkom. Ukoliko brzina fizičkog razvoja nije usklađena sa emotivnim i psihičkim razvojem, javlja se čitav niz razvojnih problema. Osnovna karakteristika adolescencije je:
- Stalno eksperimentisanje sa novim ulogama
- Potreba da se uspostavi lični (originalni) identitet
- Želja da se sačuva dostojanstvo narušeno nesnalaženjem u novim situacijama
- Sticanje socijalnog statusa
- Ostvarivanje uspešne emotivne veze idr.

Upravo pomenuti zadaci odrastanja dovode do problema u ponašanju, sukoba s roditeljima, bežanja s časova, agresivnosti i besa, bezvoljnosti, osećaja neshvaćenosti, ne pripadanja porodici...idr.

Naš cilj je, da osnažimo mlade da se suoče sa svim promenama koje doživljavaju.

Pomoć pri učenju

Za uzrast puberteta i adolescencije specifična je ,,kratka” pažnja (koja ostavlja posledice na ishode usvajanja gradiva), rezulat je ,,borbe” između onoga što se ,,mora” i onoga što bi dete više volelo da radi. Pritiskom i primoravanjem deteta da uči, samo se pojačava otpor prema školi. Zato su motivacija, ohrabrenje i podsticaj, ključni faktori i ,,glavni alati” za uspešno učenje.

Cilj našeg rada sa decom i mladima je da ih uputimo kako da uče, kako da smanje vreme koje mu posvećuju, a u isto vreme postignu rezultate. Da bi se postigao postavljeni cilj, polazimo pre svega od definisanja grešaka koje rezultiraju problemima u učenju, kao što su osećaj brzog zaboravljanja i pomešanosti naučenog, učenje bez proveravanja šta je zapamćeno idr.